Hoe neem ik contact met jullie op?
Wij zijn telefonisch of via WhatsApp bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur. Ons telefoonnummer is: 0636427674. U kunt ons ook een e-mail sturen via het contactformulier op onze site of via info@lexclaire.nl.

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur. Ons telefoonnummer is: 0636427674.

Hoe betaal ik per bankoverschrijving?
Als u heeft gekozen voor een vooruitbetaling kunt u het totaalbedrag overmaken naar onderstaande bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het kan gemiddeld 1 à 2 werkdagen duren voordat de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank.

IBAN: NL97RABO0308785878
BIC: RABONL2U

Betaal ik ook BTW?
In de prijzen van onze producten zit 21% BTW verwerkt.

Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?
Uw cadeaubon bevat een unieke code. U kunt uw schoen(en) in de winkelwagen plaatsen. Voeg daar in het veld: kortingscode uw unieke code in en klik op [OK]. De korting wordt nu verwerkt en u kunt uw bestelling afronden.

Mijn ontvangen product bevat een (productie)fout, hoe kan ik dit retourneren?
U kunt de (productie)fout melden, binnen 24 uur na ontvangst, per e-mail met een foto van de fout. Wij zullen binnen 2 werkdagen telefonisch contact met u opnemen. De voorwaarden voor (productie)fouten kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

Mijn ontvangen product is niet naar wens, hoe kan ik dit product omruilen?
U kunt uw omruiling aanmelden via het retourformulier in de webshop. Graag vermelden voor welk artikel u het huidige wilt omruilen. Dan krijgt u van ons een bevestiging en kunt u het artikel naar onderstaand adres terugsturen. Zodra wij het artikel ontvangen hebben zullen wij het nieuwe paar naar u verzenden.

Mijn ontvangen product is niet naar wens, hoe krijg ik mijn geld terug?
U kunt uw retour aanmelden via het retourformulier. De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs te worden verstuurd. Verpak deze in stevig en sluit het retourformulier bij.  Na ontvangst van de geretourneerde producten wordt het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt naar uw rekening.

Retourneren of ruilen
Bent u niet tevreden over het aangekochte product of heeft u de verkeerde maat besteld, dan mag u het artikel binnen 14 werkdagen retourneren. Het product kan niet geruild of geretourneerd worden indien het is beschadigd. Dit geldt voor het bovenwerk alsook voor de loopzool. De producten kunnen alleen geretourneerd worden indien ze van de originele verpakking zijn voorzien. Onderhoudsartikelen kunnen niet worden geretourneerd. Retourzendingen zonder een volledig ingevuld retourformulier kunnen niet in behandeling worden genomen met als gevolg dat er géén geld teruggestort kan worden.

Het betaalde bedrag zal per omgaande op het bankrekeningnummer, opgegeven bij de bestelling, worden teruggestort, doch uiterlijk binnen 14 dagen. Indien zich hierbij problemen voordoen krijgt u hiervan via e-mail bericht. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. De kosten van retournering of ruilen van de schoenen komen voor rekening van de klant.

Klik hier voor het retourformulier.

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis thuisbezorgd vanaf € 100,= in Nederland & Belgie.

Nederland
PostNL - € 4,95
Brievenbuspakketje € 2,50

België
PostNL tot 2 kg  -  € 6,95 

Wanneer wordt mijn product geleverd?
PostNL NL Volgende dag BE 1-2 werkdagen.

Kan ik producten afhalen?
U kunt op afspraak uw producten afhalen bij ons kantoor/magazijn in Yerseke. Een afspraak kunt u telefonisch of per e-mail maken. Ons adres is: Fregatstraat 2a, 4401 JD Yerseke.

Hoe worden producten verstuurd?
De producten worden verzonden in een stevige verzendzak.

Hoe dien ik een klacht in?
U kunt een klacht indienen via het contactformulier op onze website. 

Wat zijn de actievoorwaarden
Deze kunt u lezen op de pagina: https://www.lexclaire.nl/content/actievoorwaarden.html